2010-08-10

Fluga

Snörigt
Igår skulle jag byta ut mina gympaskor ... det beror inte på att jag springer för mycket, utan att dom har en hel del år på nacken ...
och då menar jag en hel del ...
I alla fall, när jag sitter där och snörar, jag tror att det heter så ... alltså ... när jag nu sitter där och snörar mina skor och gör en reflexmässig rörelse och vips blir det en fluga av dessa snören ... då kastar jag ut en en fråga till grabben som hjälper mig att hitta den rätta modellen;
"Du ... knyter alla sina skor på samma sätt?"
Han svarade;
"Nästan ... dom knyter i alla fall inte som jag gör ... och du är en av dom!"
Kanske finns det en App för detta också?

Läs även: SVD / SVD / SVD / SVD /
Eller ett tidigare inlägg från 17 februari om politikens skilda sätt och olika tilltal
Bild: Ariel Schalit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar